TERMENI ȘI CONDIȚII

PRIVIND ÎNSCRIEREA LA CURSURILE PARENTSACADEMY.RO

Informațiile de mai jos stabilesc drepturile și obligațiile noastre și ale dumneavoastră atunci când vă înscrieți la cursurile noastre. Aceste informații sunt importante pentru că e necesar să fiți de acord cu ele atunci când vă înscrieți la cursuri. De aceea, vă rugăm să le citiți cu atenție.

  1. PREVEDERI GENERALE
  1. Datele de identificare ale companiei care deține PARENTSACADEMY.RO

Site-ul PARENTSACADEMY.RO (denumit în cele ce urmează „site-ul” sau „website-ul”) este deținut și operat de MY PARENT WAY S.R.L., cu sediul în București, Sector 1, Str. Hrisovului nr. 2-4, parter, Camera 1, Bloc 2, Ap. 88, Nr. de înregistrare în Registrul Comerțului J40/7257/2021, CUI 44151820, e-mail team@parentsacdemy.ro, telefon +40766405825.

Societatea va fi numită în cele ce urmează „Vânzător”.

  1. Datele de contact ale societății

Vânzătorul poate fi contactat la adresa de corespondență București, Sector 1, Str. Hrisovului nr. 2-4, parter, Camera 1, Bloc 2, Ap. 88, la numărul de telefon +40766405825 sau la adresa de e-mail team@parentsacdemy.ro

Despre Utilizator

Pot utiliza site-ul pentru a se înscrie la cursuri următoarele categorii de persoane:

  1. Persoanele fizice în vârstă de cel puțin 18 ani, care confirmă prin completarea formularului de înscriere că au capacitate de exercițiu deplină;
  2. Persoanele care acționează ca reprezentant al unei persoane juridice, acționând în numele și pe seama persoanei juridice.

Utilizatorul va fi denumit în cele ce urmează „Client”.

  1. Acceptarea Termenilor și Condițiilor

Prin accesarea și utilizarea website-ului PARENTSACADEMY.RO și prin completarea formularului de înscriere la cursuri, Clientul confirmă că acceptă Termenii și Condițiile, având obligația de a citi cu atenție întregul conținut al acestora, precum și Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, parte integrantă din Termeni și Condiții.

Clientul are obligația de a nu utiliza site-ul și de a nu completa formularul de înscriere la curs în cazul în care nu este de acord cu orice aspect al Termenilor și Condițiilor ori cu utilizarea datelor cu caracter personal necesare pentru înscrierea la curs.

  1. Modificarea Termenilor și Condițiilor

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral Termenii și Condițiile, în orice moment, fără nicio notificare a Clientului.

Clientul are obligația de a verifica Termenii și Condițiile pe site, înainte de înscrierea la curs, confirmând că este de acord cu conținutul acestora de la momentul completării formularului de înscriere la curs. Termenii și Condițiile modificate vor fi aplicate oricărei înscrieri/tranzacții începând cu ziua modificării acestora.

Ultima actualizare a Termenilor și Condițiilor a fost efectuată în data de 16 iunie 2021.

  1. DESCRIEREA SERVICIILOR PE CARE LE ACHIZIȚIONAȚI PE WEBSITE-UL PARENTSACADEMY.RO

Serviciile care pot fi achiziționate prin intermediul website-ului PARENTSACADEMY.RO sunt cursuri dedicate părinților, care au ca scop dezvoltarea personală a acestora, create de MY PARENT WAY S.R.L., precum și articole din domeniul dezvoltării personale.

Conținutul cursurilor, toate materialele cu privire la acestea, precum și toate articolele, textele, fotografiile sau filmările de pe acest website sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și nu pot fi copiate, transformate, editate, prelucrate integral sau parțial în nicio modalitate și de către nicio persoană neautorizată expres în acest sens, în scris.

Descrierea specificațiilor fiecărui curs, tipul de curs, denumirea, durata, data, ora, trainerul și orice alte detalii vor fi disponibile în secțiunea de pe website dedicată cursului, în cadrul căreia Clientul va realiza înscrierea la curs.

Cursurile vor fi susținute de traineri cu experiență personală sau profesională variată cu privire la tema prezentată, care poate include cursuri de specialitate, diplomă universitară sau doar experiență practică în domeniul vizat. Informațiile pe care aceștia le prezintă au un caracter general și nu se adresează situațiilor particulare ale fiecărui cursant. Indiferent de pregătirea profesională a trainerului și de conținutul cursului, acesta nu are scopul unei consultanțe personalizate sau a unui consult medical de specialitate și nu înlocuiește consultanța sau consultul medical de specialitate. Clientul înțelege că modul de utilizare a informațiilor generale prezentate în cadrul cursului sunt responsabilitatea sa exclusivă.

Cursurile se vor desfășura online, prin intermediul platformei Zoom, Clientul fiind obligat să se asigure că deține accesul la internet și accesul pe platforma Zoom. În cazul în care Clientul nu are acces la internet sau la platforma Zoom, nu există nicio responsabilitate a Vânzătorului de restituire a sumei plătite.

  1. DISPONIBILITATEA CURSULUI

Cursurile prezentate și afișate pe site pot avea locuri disponibile sau nu, Vânzătorul având dreptul de a comunica epuizarea locurilor disponibile și după completarea formularului de către Client.

De asemenea, Vânzătorul are dreptul de a decide anularea cursului, pentru orice motive. În cazul anulării cursului ca urmare a deciziei Vânzătorului, Clientului i se va comunica următoarea dată disponibilă pentru organizarea cursului. În cazul în care dorește să își păstreze locul, Clientul va putea participa la următoarea sesiune programată a cursului. În caz contrar, Clientul are dreptul să solicite restituirea sumei achitate, iar Vânzătorul are obligația de a-i restitui suma achitată în termen de 30 de zile de la data la care Clientul a solicitat restituirea sumei.

În cadrul procedurii de confirmare/infirmare a disponibilității cursului, vor fi parcurși următorii pași:

  1. În termen de 24 de ore de la completarea formularului de înscriere de către Client, Vânzătorul va transmite un e-mail de confirmarea e disponibilității cursului. Dacă cursul este disponibil, la acest e-mail va atașa factura pentru plată;
  2. Clientul va avea la dispoziție 24 de ore de la data transmiterii e-mailului de către Vânzător pentru a face plata; În acest termen de 24 de ore locul la curs va rămâne rezervat temporar pentru Client.
  3. După înregistrarea plății în contul Vânzătorului, Clientul va avea locul rezervat în mod ferm;
  4. În cazul în care plata nu s-a realizat în 24 de ore de la data transmiterii e-mailului de către Vânzător, acesta din urmă are dreptul să ofere locul disponibil unui alt client.

Prezentarea cursurilor pe site-ul nu este o ofertă în sensul legal și nu are efecte legale, ca urmare includerea cursurilor pe site nu îl obligă pe Vânzător să garanteze că aceste cursuri vor fi disponibile în permanență și în orice moment.

Vânzătorul are dreptul de a înceta în orice moment vânzarea unui curs, din orice motiv.

De asemenea, Vânzătorul are dreptul de a înceta sau modifica orice ofertă de pe site.

  1. PREȚUL ȘI MONEDA DE TRANZACȚIONARE

Prețul fiecărui produs de pe site este afișat în dreptul fiecărui curs, în secțiunea de pe website dedicată acestuia.

Prețul afișat include TVA și toate taxele prevăzute de lege, cu excepția taxelor bancare pentru transfer, care vor fi suportate de către Client.

Întrucât cursul și toate materialele aferente acestuia vor fi livrate online, nu există o taxă de livrare.

Prețul va fi afișat în EURO, plata fiind făcută în Lei, la cursul Euro-Leu din ziua emiterii facturii.

Prețul afișat este valabil doar pentru momentul la care se completează formularul de înscriere la curs.

Vânzătorul are posibilitatea de a modifica oricând prețul unui curs, cu excepția situației în care prețul a fost deja plătit.

  1. ETAPELE PENTRU PLASAREA COMENZII

Pentru înscrierea la curs, Clientul se obligă să urmeze instrucțiunile afișate pe website în acest sens, prin completarea formularului de înscriere cu toți pașii aferenți.

Clientul are obligația să parcurgă toți pașii indicați, să introducă datele sale de identificare (nume și prenume), domiciliul, adresa de e-mail, număr de telefon, precum și să valideze înscrierea prin apăsarea butoanelor CONTINUĂ, ÎNSCRIE-TE, FINALIZEAZĂ COMANDA ori altele asemenea.

Simpla completare a formularului de înscriere, neurmată de validarea comenzii și apăsarea butoanelor pentru plasarea comenzii nu creează nicio obligație pentru Vânzător.

După plasarea comenzii de către Client, Vânzătorul va transmite un e-mail de confirmare a primirii comenzii, cu următorii pași:

  1. În termen de 24 de ore de la completarea formularului de înscriere de către Client, Vânzătorul va transmite un e-mail de confirmarea e disponibilității cursului. Dacă cursul este disponibil, la acest e-mail va atașa factura pentru plată;
  2. Clientul va avea la dispoziție 24 de ore de la data transmiterii e-mailului de către Vânzător pentru a face plata; În acest termen de 24 de ore locul la curs va rămâne rezervat temporar pentru Client.
  3. După înregistrarea plății în contul Vânzătorului, Clientul va avea locul rezervat în mod ferm;
  4. În cazul în care plata nu s-a realizat în 24 de ore de la data transmiterii e-mailului de către Vânzător, acesta din urmă are dreptul să ofere locul disponibil unui alt client.

Contractul de vânzare de consideră a fi încheiat la data la care Vânzătorul îi confirmă Clientului că a înregistrat plata.

Clientul are obligația de a verifica faptul că toate datele sale de înscriere corespund adevărului, înainte de plasarea comenzii. Vânzătorul nu este responsabil în niciun fel de erorile din formularul de înscriere.

  1. MODALITATEA DE PLATĂ

Clientul va achita contravaloarea cursului în lei, în contul Vânzătorului afișat pe factura pe care o va primi prin e-mail în urma completării formularului de înscriere la curs.

Clientul are posibilitatea să achite prețul prin transfer bancar la orice bancă din România sau din străinătate, la ghișeu sau prin aplicații online/mobile. Taxele bancare pentru transfer vor fi suportate exclusiv de către Client, sunt suplimentare prețului și nu se scad din preț

Vânzătorul are dreptul de a suspenda sau anula orice înscriere în cazul refuzului efectuării plății de către instituțiile financiar-bancare, fără nicio despăgubire sau notificare a Clientului.

De asemenea, Clientul nu va avea locul rezervat decât 24 de ore de la data la care a primit factura prin e-mail.

  1. LIVRAREA CURSURILOR – UNDE LIVRĂM, CUM, ÎN CE LIMBĂ ȘI REGULI PRIVIND DESFĂȘURAREA CURSURILOR

Cursurile se vor desfășura online, prin intermediul platformei Zoom, Clientul fiind obligat să se asigure că deține accesul la internet și accesul pe platforma Zoom.

În cazul în care Clientul nu are acces la internet sau la platforma Zoom, nu există nicio responsabilitate a Vânzătorului de restituire a sumei plătite.

Clientul poate accesa cursul din orice zonă a globului, însă doar în intervalul orar și la ziua stabilite în pagina de înscriere la curs.

Vânzătorul nu are obligația de a pune la dispoziția Clientului nicio înregistrare a cursului și nu va restitui prețul în cazul în care Clientul nu participă la curs, indiferent de motivul acestei absențe.

Cursul se va desfășura exclusiv în limba română și nu există nicio obligație a Vânzătorului de a asigura traducerea.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita, potrivit voinței sale exclusive, furnizarea oricărui curs oricărei persoane, zone geografice sau jurisdicții.

Clientul are următoarele obligații privind desfășurarea cursurilor:

  1. Să se logheze pe platforma Zoom, la link-ul primit prin e-mail sau pe Whatsapp, la data și la ora indicate;
  2. Să păstreze microfonul închis în timpul desfășurării prezentării trainerului și/sau a celorlalți participanți;
  3. Să adreseze orice întrebări, sugestii sau nemulțumiri în secțiunea de Chat a Zoom;
  4. Să nu deranjeze desfășurarea cursului în nicio manieră;
  5. Să păstreze un limbaj civilizat față de trainer și față de toți ceilalți participanți;
  6. În cazul în care Clientul nu respectă punctele (2) – (5), va fi exclus din curs, fără nicio posibilitate de restituire a prețului.
  1. ANULAREA CURSULUI ȘI RESTITUIREA PREȚULUI
  1. Anularea înscrierii, respectiv a cursului de către Vânzător

Vânzătorul poate anula înscrierea efectuată de către Client, fără nicio notificare și fără ca Cumpărătorul să poată pretinde daune-interese, în următoarele cazuri:

  1. Clientul nu a plătit prețul în termen de cel mult 24 de ore de la data la care Vânzătorul a trimis Clientului factura;
  2. Datele furnizate de către Client în formular sunt incomplete și/sau incorecte;

De asemenea, Vânzătorul are dreptul de a decide anularea cursului, pentru orice motive. În cazul anulării cursului ca urmare a deciziei Vânzătorului, Clientului i se va comunica următoarea dată disponibilă pentru organizarea cursului. În cazul în care dorește să își păstreze locul, Clientul va putea participa la următoarea sesiune programată a cursului. În caz contrar, Clientul are dreptul să solicite restituirea sumei achitate, iar Vânzătorul are obligația de a-i restitui suma achitată în termen de 30 de zile de la data la care Clientul a solicitat restituirea sumei.

  1. Retragerea Clientului de la curs

Clientul acceptă în mod expres faptul că nu se poate retrage de la curs și nu poate să obțină restituirea prețului după ce acesta a fost deja achitat.

Clientul înțelege că prestarea serviciului furnizat de către Vânzător începe încă din momentul plății cursului, prin rezervarea fermă a locului, fiind în situația unei excepții de la dreptul de retragere, stabilit art. 16 litera m) din OG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Astfel, sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

  1. DURATA CONTRACTULUI

Contractul este încheiat pentru o singură înscriere și pentru o singură livrare a cursului.

Toate înscrierile viitoare presupun acceptarea din nou a Termenilor și Condițiilor, în forma în vigoare la data înscrierii.

  1. PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR

Pentru orice reclamații, Clientul trebuie să se adreseze Vânzătorului, în scris, la adresa de e-mail: alina.sluser@gmail.com, cu indicarea numelui, prenumelui, domiciliului și a datelor de contact (e-mail, număr de telefon), precum și cu descrierea problemei întâmpinate.

Reclamațiile vor fi soluționate în termen de cel mult 30 de zile de la primirea acestora, iar Clientul va fi înștiințat despre poziția și măsurile luate de Vânzător la adresa de e-mail sau numărul de telefon indicate în reclamație.

Clientul are de asemenea dreptul de a se adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, cu adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel. consumatorului: 021/9551.

  1. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Vânzătorul va procesa datele cu caracter personal ale Clientului în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679, cunoscut și sub numele de GDPR, potrivit Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibilă aici.

Datele solicitate sunt necesare pentru preluarea și executarea înscrierii, așadar pentru formarea și executarea unui contract la care Clientul este parte, în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulamentul (UE) 2016/679 și pentru a emite factura fiscală, așadar pentru îndeplinirea unei obligații legale, în temeiul art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulamentul (UE) 2016/679.

Refuzul furnizării datelor solicitate de Vânzător duce la imposibilitatea înscrierii și livrării cursului, așadar furnizarea datelor din formularul de înscriere este obligatorie dacă Clientul dorește înscrierea la curs.

  1. SIGURANȚA DATELOR

Vânzătorul are obligația de a implementa sisteme care să asigure securitatea datelor introduse, fiind responsabil față de Client pentru divulgările sau prelucrările neautorizate, în limita prejudiciului suferit de Client.

  1. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT

Vânzătorul nu este responsabil pentru neexecutarea obligațiilor sale în caz de forță majoră și caz fortuit, astfel cum sunt ele definite de Codul civil.

Cu titlul de exemplu, Vânzătorul nu este responsabil de neexecutarea obligațiilor în caz de epidemii, incluzând aici situația instituirii de măsuri care fac imposibilă sau dificilă executarea pe toată durata pandemiei cauzată de virusul SARS-CoV-2, inundații, cutremure, ori chiar accident și survenirea unei boli care împiedică personalul Vânzătorului să realizeze cursurile.

În acest caz, Vânzătorul îl va notifica pe Client în termen de 10 zile calendaristice de la data intervenirii cazului de forță majoră.

  1. LIMBA ȘI LEGEA APLICABILĂ CONTRACTULUI

Prezentul contract este încheiat în limba română și se supune dispozițiilor legii române.

  1. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

În caz de litigii privind formarea și executarea prezentului contract, soluționarea acestora este de competența instanțelor române, potrivit dispozițiilor Codului de procedură civilă.