Brain Architecture
Early Brain Development

Locurile la curs sunt limitate. Înregistrează-te pentru mai multe informații.

Intrare curs: 420€/participant

TERMENI ȘI CONDIȚII
PRIVIND ÎNSCRIEREA LA CURSURILE PARENTSACADEMY.RO

Informațiile de mai jos stabilesc drepturile și obligațiile noastre și ale dumneavoastră atunci când vă înscrieți la cursurile noastre. Aceste informații sunt importante pentru că e necesar să fiți de acord cu ele atunci când vă înscrieți la cursuri. De aceea, vă rugăm să le citiți cu atenție.

1. PREVEDERI GENERALE

1.1. Datele de identificare ale companiei care deține PARENTSACADEMY.RO
Site-ul PARENTSACADEMY.RO (denumit în cele ce urmează „site-ul” sau „website-ul”) este deținut și operat de MY PARENT WAY S.R.L., cu sediul în București, Sector 1, Str. Hrisovului nr. 2-4, parter, Camera 1, Bloc 2, Ap. 88, Nr. de înregistrare în Registrul Comerțului J40/7257/2021, CUI 44151820, e-mail team@parentsacdemy.ro, telefon +40766405825.
Societatea va fi numită în cele ce urmează „Vânzător”.
1.2. Datele de contact ale societății
Vânzătorul poate fi contactat la adresa de corespondență București, Sector 1, Str. Hrisovului nr. 2-4, parter, Camera 1, Bloc 2, Ap. 88, la numărul de telefon +40766405825 sau la adresa de e-mail team@parentsacdemy.ro
Despre Utilizator
Pot utiliza site-ul pentru a se înscrie la cursuri următoarele categorii de persoane:
a) Persoanele fizice în vârstă de cel puțin 18 ani, care confirmă prin completarea formularului de înscriere că au capacitate de exercițiu deplină;
b) Persoanele care acționează ca reprezentant al unei persoane juridice, acționând în numele și pe seama persoanei juridice.
Utilizatorul va fi denumit în cele ce urmează „Client”.
1.3. Acceptarea Termenilor și Condițiilor
Prin accesarea și utilizarea website-ului PARENTSACADEMY.RO și prin completarea formularului de înscriere la cursuri, Clientul confirmă că acceptă Termenii și Condițiile, având obligația de a citi cu atenție întregul conținut al acestora, precum și Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, parte integrantă din Termeni și Condiții.
Clientul are obligația de a nu utiliza site-ul și de a nu completa formularul de înscriere la curs în cazul în care nu este de acord cu orice aspect al Termenilor și Condițiilor ori cu utilizarea datelor cu caracter personal necesare pentru înscrierea la curs.
1.4. Modificarea Termenilor și Condițiilor
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral Termenii și Condițiile, în orice moment, fără nicio notificare a Clientului.
Clientul are obligația de a verifica Termenii și Condițiile pe site, înainte de înscrierea la curs, confirmând că este de acord cu conținutul acestora de la momentul completării formularului de înscriere la curs. Termenii și Condițiile modificate vor fi aplicate oricărei înscrieri/tranzacții începând cu ziua modificării acestora.
Ultima actualizare a Termenilor și Condițiilor a fost efectuată în data de 16 iunie 2021.
2. DESCRIEREA SERVICIILOR PE CARE LE ACHIZIȚIONAȚI PE WEBSITE-UL PARENTSACADEMY.RO
Serviciile care pot fi achiziționate prin intermediul website-ului PARENTSACADEMY.RO sunt cursuri dedicate părinților, care au ca scop dezvoltarea personală a acestora, create de MY PARENT WAY S.R.L., precum și articole din domeniul dezvoltării personale.
Conținutul cursurilor, toate materialele cu privire la acestea, precum și toate articolele, textele, fotografiile sau filmările de pe acest website sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și nu pot fi copiate, transformate, editate, prelucrate integral sau parțial în nicio modalitate și de către nicio persoană neautorizată expres în acest sens, în scris.
Descrierea specificațiilor fiecărui curs, tipul de curs, denumirea, durata, data, ora, trainerul și orice alte detalii vor fi disponibile în secțiunea de pe website dedicată cursului, în cadrul căreia Clientul va realiza înscrierea la curs.
Cursurile vor fi susținute de traineri cu experiență personală sau profesională variată cu privire la tema prezentată, care poate include cursuri de specialitate, diplomă universitară sau doar experiență practică în domeniul vizat. Informațiile pe care aceștia le prezintă au un caracter general și nu se adresează situațiilor particulare ale fiecărui cursant. Indiferent de pregătirea profesională a trainerului și de conținutul cursului, acesta nu are scopul unei consultanțe personalizate sau a unui consult medical de specialitate și nu înlocuiește consultanța sau consultul medical de specialitate. Clientul înțelege că modul de utilizare a informațiilor generale prezentate în cadrul cursului sunt responsabilitatea sa exclusivă.
Cursurile se vor desfășura online, prin intermediul platformei Zoom, Clientul fiind obligat să se asigure că deține accesul la internet și accesul pe platforma Zoom. În cazul în care Clientul nu are acces la internet sau la platforma Zoom, nu există nicio responsabilitate a Vânzătorului de restituire a sumei plătite.
3. DISPONIBILITATEA CURSULUI
Cursurile prezentate și afișate pe site pot avea locuri disponibile sau nu, Vânzătorul având dreptul de a comunica epuizarea locurilor disponibile și după completarea formularului de către Client.
De asemenea, Vânzătorul are dreptul de a decide anularea cursului, pentru orice motive. În cazul anulării cursului ca urmare a deciziei Vânzătorului, Clientului i se va comunica următoarea dată disponibilă pentru organizarea cursului. În cazul în care dorește să își păstreze locul, Clientul va putea participa la următoarea sesiune programată a cursului. În caz contrar, Clientul are dreptul să solicite restituirea sumei achitate, iar Vânzătorul are obligația de a-i restitui suma achitată în termen de 30 de zile de la data la care Clientul a solicitat restituirea sumei.
În cadrul procedurii de confirmare/infirmare a disponibilității cursului, vor fi parcurși următorii pași:
(1) În termen de 24 de ore de la completarea formularului de înscriere de către Client, Vânzătorul va transmite un e-mail de confirmarea e disponibilității cursului. Dacă cursul este disponibil, la acest e-mail va atașa factura pentru plată;
(2) Clientul va avea la dispoziție 24 de ore de la data transmiterii e-mailului de către Vânzător pentru a face plata; În acest termen de 24 de ore locul la curs va rămâne rezervat temporar pentru Client.
(3) După înregistrarea plății în contul Vânzătorului, Clientul va avea locul rezervat în mod ferm;
(4) În cazul în care plata nu s-a realizat în 24 de ore de la data transmiterii e-mailului de către Vânzător, acesta din urmă are dreptul să ofere locul disponibil unui alt client.
Prezentarea cursurilor pe site-ul nu este o ofertă în sensul legal și nu are efecte legale, ca urmare includerea cursurilor pe site nu îl obligă pe Vânzător să garanteze că aceste cursuri vor fi disponibile în permanență și în orice moment.
Vânzătorul are dreptul de a înceta în orice moment vânzarea unui curs, din orice motiv.
De asemenea, Vânzătorul are dreptul de a înceta sau modifica orice ofertă de pe site.

4. PREȚUL ȘI MONEDA DE TRANZACȚIONARE
Prețul fiecărui produs de pe site este afișat în dreptul fiecărui curs, în secțiunea de pe website dedicată acestuia.
Prețul afișat include TVA și toate taxele prevăzute de lege, cu excepția taxelor bancare pentru transfer, care vor fi suportate de către Client.
Întrucât cursul și toate materialele aferente acestuia vor fi livrate online, nu există o taxă de livrare.
Prețul va fi afișat în EURO, plata fiind făcută în Lei, la cursul Euro-Leu din ziua emiterii facturii.
Prețul afișat este valabil doar pentru momentul la care se completează formularul de înscriere la curs.
Vânzătorul are posibilitatea de a modifica oricând prețul unui curs, cu excepția situației în care prețul a fost deja plătit.
5. ETAPELE PENTRU PLASAREA COMENZII
Pentru înscrierea la curs, Clientul se obligă să urmeze instrucțiunile afișate pe website în acest sens, prin completarea formularului de înscriere cu toți pașii aferenți.
Clientul are obligația să parcurgă toți pașii indicați, să introducă datele sale de identificare (nume și prenume), domiciliul, adresa de e-mail, număr de telefon, precum și să valideze înscrierea prin apăsarea butoanelor CONTINUĂ, ÎNSCRIE-TE, FINALIZEAZĂ COMANDA ori altele asemenea.
Simpla completare a formularului de înscriere, neurmată de validarea comenzii și apăsarea butoanelor pentru plasarea comenzii nu creează nicio obligație pentru Vânzător.
După plasarea comenzii de către Client, Vânzătorul va transmite un e-mail de confirmare a primirii comenzii, cu următorii pași:
(1) În termen de 24 de ore de la completarea formularului de înscriere de către Client, Vânzătorul va transmite un e-mail de confirmarea e disponibilității cursului. Dacă cursul este disponibil, la acest e-mail va atașa factura pentru plată;
(2) Clientul va avea la dispoziție 24 de ore de la data transmiterii e-mailului de către Vânzător pentru a face plata; În acest termen de 24 de ore locul la curs va rămâne rezervat temporar pentru Client.
(3) După înregistrarea plății în contul Vânzătorului, Clientul va avea locul rezervat în mod ferm;
(4) În cazul în care plata nu s-a realizat în 24 de ore de la data transmiterii e-mailului de către Vânzător, acesta din urmă are dreptul să ofere locul disponibil unui alt client.
Contractul de vânzare de consideră a fi încheiat la data la care Vânzătorul îi confirmă Clientului că a înregistrat plata.
Clientul are obligația de a verifica faptul că toate datele sale de înscriere corespund adevărului, înainte de plasarea comenzii. Vânzătorul nu este responsabil în niciun fel de erorile din formularul de înscriere.
6. MODALITATEA DE PLATĂ
Clientul va achita contravaloarea cursului în lei, în contul Vânzătorului afișat pe factura pe care o va primi prin e-mail în urma completării formularului de înscriere la curs.
Clientul are posibilitatea să achite prețul prin transfer bancar la orice bancă din România sau din străinătate, la ghișeu sau prin aplicații online/mobile. Taxele bancare pentru transfer vor fi suportate exclusiv de către Client, sunt suplimentare prețului și nu se scad din preț
Vânzătorul are dreptul de a suspenda sau anula orice înscriere în cazul refuzului efectuării plății de către instituțiile financiar-bancare, fără nicio despăgubire sau notificare a Clientului.
De asemenea, Clientul nu va avea locul rezervat decât 24 de ore de la data la care a primit factura prin e-mail.
7. LIVRAREA CURSURILOR - UNDE LIVRĂM, CUM, ÎN CE LIMBĂ ȘI REGULI PRIVIND DESFĂȘURAREA CURSURILOR
Cursurile se vor desfășura online, prin intermediul platformei Zoom, Clientul fiind obligat să se asigure că deține accesul la internet și accesul pe platforma Zoom.
În cazul în care Clientul nu are acces la internet sau la platforma Zoom, nu există nicio responsabilitate a Vânzătorului de restituire a sumei plătite.
Clientul poate accesa cursul din orice zonă a globului, însă doar în intervalul orar și la ziua stabilite în pagina de înscriere la curs.
Vânzătorul nu are obligația de a pune la dispoziția Clientului nicio înregistrare a cursului și nu va restitui prețul în cazul în care Clientul nu participă la curs, indiferent de motivul acestei absențe.
Cursul se va desfășura exclusiv în limba română și nu există nicio obligație a Vânzătorului de a asigura traducerea.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita, potrivit voinței sale exclusive, furnizarea oricărui curs oricărei persoane, zone geografice sau jurisdicții.
Clientul are următoarele obligații privind desfășurarea cursurilor:
(1) Să se logheze pe platforma Zoom, la link-ul primit prin e-mail sau pe Whatsapp, la data și la ora indicate;
(2) Să păstreze microfonul închis în timpul desfășurării prezentării trainerului și/sau a celorlalți participanți;
(3) Să adreseze orice întrebări, sugestii sau nemulțumiri în secțiunea de Chat a Zoom;
(4) Să nu deranjeze desfășurarea cursului în nicio manieră;
(5) Să păstreze un limbaj civilizat față de trainer și față de toți ceilalți participanți;
(6) În cazul în care Clientul nu respectă punctele (2) – (5), va fi exclus din curs, fără nicio posibilitate de restituire a prețului.


8. ANULAREA CURSULUI ȘI RESTITUIREA PREȚULUI

8.1. Anularea înscrierii, respectiv a cursului de către Vânzător
Vânzătorul poate anula înscrierea efectuată de către Client, fără nicio notificare și fără ca Cumpărătorul să poată pretinde daune-interese, în următoarele cazuri:
a) Clientul nu a plătit prețul în termen de cel mult 24 de ore de la data la care Vânzătorul a trimis Clientului factura;
b) Datele furnizate de către Client în formular sunt incomplete și/sau incorecte;
De asemenea, Vânzătorul are dreptul de a decide anularea cursului, pentru orice motive. În cazul anulării cursului ca urmare a deciziei Vânzătorului, Clientului i se va comunica următoarea dată disponibilă pentru organizarea cursului. În cazul în care dorește să își păstreze locul, Clientul va putea participa la următoarea sesiune programată a cursului. În caz contrar, Clientul are dreptul să solicite restituirea sumei achitate, iar Vânzătorul are obligația de a-i restitui suma achitată în termen de 30 de zile de la data la care Clientul a solicitat restituirea sumei.
8.2. Retragerea Clientului de la curs
Clientul acceptă în mod expres faptul că nu se poate retrage de la curs și nu poate să obțină restituirea prețului după ce acesta a fost deja achitat.
Clientul înțelege că prestarea serviciului furnizat de către Vânzător începe încă din momentul plății cursului, prin rezervarea fermă a locului, fiind în situația unei excepții de la dreptul de retragere, stabilit art. 16 litera m) din OG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Astfel, sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
9. DURATA CONTRACTULUI
Contractul este încheiat pentru o singură înscriere și pentru o singură livrare a cursului.
Toate înscrierile viitoare presupun acceptarea din nou a Termenilor și Condițiilor, în forma în vigoare la data înscrierii.
10. PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR
Pentru orice reclamații, Clientul trebuie să se adreseze Vânzătorului, în scris, la adresa de e-mail: alina.sluser@gmail.com, cu indicarea numelui, prenumelui, domiciliului și a datelor de contact (e-mail, număr de telefon), precum și cu descrierea problemei întâmpinate.
Reclamațiile vor fi soluționate în termen de cel mult 30 de zile de la primirea acestora, iar Clientul va fi înștiințat despre poziția și măsurile luate de Vânzător la adresa de e-mail sau numărul de telefon indicate în reclamație.
Clientul are de asemenea dreptul de a se adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, cu adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel. consumatorului: 021/9551.
11. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Vânzătorul va procesa datele cu caracter personal ale Clientului în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679, cunoscut și sub numele de GDPR, potrivit Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibilă aici.
Datele solicitate sunt necesare pentru preluarea și executarea înscrierii, așadar pentru formarea și executarea unui contract la care Clientul este parte, în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulamentul (UE) 2016/679 și pentru a emite factura fiscală, așadar pentru îndeplinirea unei obligații legale, în temeiul art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulamentul (UE) 2016/679.
Refuzul furnizării datelor solicitate de Vânzător duce la imposibilitatea înscrierii și livrării cursului, așadar furnizarea datelor din formularul de înscriere este obligatorie dacă Clientul dorește înscrierea la curs.

12. SIGURANȚA DATELOR
Vânzătorul are obligația de a implementa sisteme care să asigure securitatea datelor introduse, fiind responsabil față de Client pentru divulgările sau prelucrările neautorizate, în limita prejudiciului suferit de Client.
13. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT
Vânzătorul nu este responsabil pentru neexecutarea obligațiilor sale în caz de forță majoră și caz fortuit, astfel cum sunt ele definite de Codul civil.
Cu titlul de exemplu, Vânzătorul nu este responsabil de neexecutarea obligațiilor în caz de epidemii, incluzând aici situația instituirii de măsuri care fac imposibilă sau dificilă executarea pe toată durata pandemiei cauzată de virusul SARS-CoV-2, inundații, cutremure, ori chiar accident și survenirea unei boli care împiedică personalul Vânzătorului să realizeze cursurile.
În acest caz, Vânzătorul îl va notifica pe Client în termen de 10 zile calendaristice de la data intervenirii cazului de forță majoră.
14. LIMBA ȘI LEGEA APLICABILĂ CONTRACTULUI
Prezentul contract este încheiat în limba română și se supune dispozițiilor legii române.
15. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
În caz de litigii privind formarea și executarea prezentului contract, soluționarea acestora este de competența instanțelor române, potrivit dispozițiilor Codului de procedură civilă.

Vedeti versiunea detaliata aici


NOTĂ DE INFORMARE
PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Această notă de informare privește modul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal când vă înscrieți la cursurile parentsacademy.ro, când vă înscrieți la newsletter sau când navigați pe website.
Sunt informații importante, de aceea vă rugăm să le citiți cu atenție.
Pe scurt, aici veți găsi informații despre:
1. Cine suntem
2. Cum ne puteți contacta
3. Ce fel de informații colectăm de la dumneavoastră și care sunt sursele din care provin datele pe care le colectăm
4. Care e scopul pentru care colectăm aceste informații și temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră
5. Cât timp păstrăm datele dumneavoastră
6. Cui divulgăm datele și de ce
7. Informații despre transferarea datelor în afara Uniunii Europene
8. Care sunt drepturile dumneavoastră

1. Cine suntem

Site-ul parentsacademy.ro (denumit în cele ce urmează „site-ul” sau „website-ul”) este deținut și operat de MY PARENT WAY S.R.L., cu sediul în București, Sector 1, Str. Hrisovului nr. 2-4, parter, Camera 1, Bloc 2, Ap. 88, Nr. de înregistrare în Registrul Comerțului J40/7257/2021, CUI 44151820, e-mail team@parentsacademy.ro, telefon +40766405825.

2. Cum ne puteți contacta

Pentru orice informații referitoare la modul în care prelucrăm date cu caracter personal, ne puteți contacta pe adresa de e-mail team@parentsacademy.ro.

3. Ce fel de informații colectăm și care sunt sursele din care provin datele pe care le colectăm
Colectăm informații despre dumneavoastră în următoarele situații:
A. Când vă înscrieți la unul dintre cursurile noastre, avem nevoie de informații despre numele dumneavoastră, domiciliul (localitatea), adresa de e-mail, numărul de telefon, vârsta și sexul și vă solicităm să ni le comunicați în formularul de înscriere la curs.
B. Când plătiți online, prin card bancar, va fi necesar să introduceți date despre numărul cardului, parola, data validității cardului, care vor fi prelucrate de furnizorul de servicii de procesare de plăți, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități și acesta se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online. Niciuna din informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cardului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele noastre.

C. Când vă înscrieți la newsletter sau când postați un comentariu pe website, colectăm numele și adresa dumneavoastră de e-mail, necesare pentru transmiterea newsletter-ului și pentru securitatea website-ului în cazul mesajelor spam.

D. Când ne contactați prin e-mail sau telefon, colectăm numele, telefonul, adresa dumneavoastră de e-mail, necesare pentru a vă răspunde la mesaj.

E. Când accesați website-ul, chiar fără înscrierea la curs sau fără înscrierea la newsletter ori fără plasarea unui comentariu, colectăm date despre IP-ul dvs. și comportamentul dvs. pe site-ul nostru web - de care avem nevoie pentru a vedea cum funcționează site-ul nostru web, care sunt paginile care sunt cele mai interesante, care sunt țările de unde provin vizitatorii noștri, care browser este cel mai folosit și dacă accesați site-ul nostru web de pe un computer sau un dispozitiv mobil, pentru a vă oferi cele mai bune informații și servicii. Pentru a face toate acestea, folosim Google Analytics, iar datele dvs. vor fi stocate pe serverele Google din Irlanda.
Cu toate acestea, pentru a vă proteja confidențialitatea, vom folosi instrumentele Google pentru anonimizarea IP-ului dvs. În acest fel, Google nu vă poate identifica în alt scop decât realizarea de rapoarte privind modul în care funcționează website-ul nostru.
Folosim și cookie-uri. Vă rugăm să consultați politica noastră de cookie-uri aici.

4. Care e scopul pentru care colectăm aceste informații și temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră

A. Când vă înscrieți la unul dintre cursurile noastre

Colectăm numele, domiciliul, adresa de e-mail și telefonul în scopul de a încheia contractul de achiziționare a accesului la curs și pentru a ne îndeplini obligația de livrare a cursului, de a vă transmite materialele de curs și de a vă emite documentele pentru plată (factură).
Ca urmare, temeiul legal este intrarea într-un contract și executarea unui contract la care sunteți parte sau pentru a face demersurile necesare, la cererea dumneavoastră, înainte de încheierea contractului de achiziționare a accesului la cursurile de pe site. Acest temei al prelucrării este prevăzut de articolul 6 alineatul 1 litera b din Regulamentul (UE) nr. 2016/679.
Pentru că avem nevoie de datele dumneavoastră pentru a face demersurile necesare pentru a încheia contractul de achiziționare și livrare a cursului, legea prevede că nu este necesar să vă cerem consimțământul în mod expres pentru prelucrarea acestor date.
Puteți refuza să ne furnizați datele dumneavoastră cu caracter personal. Cu toate acestea refuzul dumneavoastră de a furniza informații necesare pentru a vă contacta pentru încheierea contractului și pentru a ne executa obligațiile din contract va determina imposibilitatea de a vă livra bunurile.
De asemenea, avem nevoie de datele dumneavoastră pentru plata serviciilor noastre, cum ar fi informații fiscale, temeiul legal al prelucrării fiind obligația noastră de a ne conforma cerințelor legale. Acest temei este prevăzut de articolul 6 alineatul 1 litera c din Regulamentul (UE) nr. 2016/679.
Refuzul dumneavoastră de a furniza aceste date poate să determine, după caz, imposibilitatea de a vă oferi serviciile pentru care este obligatorie prelucrarea datelor (facturarea este obligatorie).
În ceea ce privește informațiile referitoare la vârsta și sexul dvs., colectăm aceste date pentru a ne cunoaște mai bine participanții la cursuri și pentru a putea adapta conținutul în funcție de vârsta medie a participanților și sexul acestora. Temeiul legal pentru colectarea acestor date este articolul 6 (1) punctul f) GDPR, care stabilește dreptul operatorului (noi) de a prelucra datele cu caracter personal pe baza interesului său legitim, acela de a ne cunoaște clienții și de a ne adapta ofertele pentru aceștia.
Cu toate acestea, aveți dreptul de a refuza să ne puteți la dispoziție datele despre vârsta și sexul dumneavoastră, fără ca acest lucru să vă afecteze înscrierea sau participarea la curs.
B. Când vă înscrieți la newsletter
Colectăm adresa dumneavoastră de e-mail pentru a vă trimite informații despre serviciile, produsele și ofertele noastre și ale partenerilor noștri. Colectăm adresa doar cu consimțământul dumneavoastră, ca urmare temeiul de drept este articolul 6 alineatul 1 litera a din Regulamentul (UE) nr. 2016/679. De asemenea, stocăm datele atunci când postați comentarii, în același temei de drept.
Este important să știți că vă puteți retrage consimțământul oricând, prin apăsarea butonului Dezabonare din e-mailurile pe care le primiți de la noi.
Retragerea consimțământului va avea ca rezultat că nu veți mai primi e-mailuri de la noi după dezabonare, dar nu va avea efect asupra comunicărilor pe care le-ați primit înainte de dezabonare, acelea fiind legale în baza consimțământului exprimat inițial, când v-ați înscris la newsletter. Totodată, ne puteți solicita ștergerea comentariului prin adresarea unui e-mail la adresa de contact.
C. Când ne contactați prin e-mail sau telefon
Scopul colectării datelor dumneavoastră este interesul nostru legitim de a vă răspunde solicitărilor.
Temeiul legal pentru colectarea datelor dvs. atunci când accesați și navigați pe site-ul web este articolul 6 (1) punctul f) GDPR, care stabilește dreptul operatorului (noi) de a prelucra datele cu caracter personal pe baza interesului său legitim.
D. Când navigați site-ul nostru
Scopul colectării datelor dvs. este interesul nostru legitim de a cunoaște performanțele site-ului nostru web, de a observa cum putem oferi informații și servicii și produse mai bune clienților noștri, de a observa tendințele și de a identifica problemele cu sistemul nostru de navigație, paginile noastre sau serverul nostru, inclusiv privind atacurile cibernetice.
Temeiul legal pentru colectarea datelor dvs. atunci când accesați și navigați pe site-ul web este articolul 6 (1) punctul f) GDPR, care stabilește dreptul operatorului (noi) de a prelucra datele cu caracter personal pe baza interesului său legitim.
5. Cât timp păstrăm datele dumneavoastră
Datele vor fi păstrate timp de 10 ani de la ultima înscriere la curs, pentru a permite apărarea oricărui drept în instanță, iar datele dumneavoastră vor fi stocate timp de 50 de ani în scopuri de arhivare a documentelor financiar-contabile și a documentelor justificative.
Dacă sunteți înscris la newsletter sau postați comentarii, păstrăm adresa dumneavoastră de e-mail până la momentul la care vă retrageți consimțământul, prin apăsarea butonului Dezabonare din e-mailurile primite de la noi sau prin solicitarea de ștergere a comentariului.
Datele privind ip-ul vor fi și comportamentul pe site, precum și numărul de telefon, numele și adresa de e-mail când ne contactați pentru orice altă solicitare, cu excepția înscrierii la cursuri, vor fi păstrate timp de 5 ani.
6. Cui divulgăm datele și de ce
Putem divulga datele dumneavoastră către societatea de contabilitate, societatea de avocatură, societăților sau altor persoane fizice ori juridice cu care colaborăm, atunci când divulgarea este necesară pentru realizarea activităților din contractul de livrare a bunurilor, precum și oricăror autorități ale statului, la solicitarea acestora sau pentru apărarea unui drept în instanță.
De asemenea, atunci când plătiți online, prin card bancar, va fi necesar să introduceți date despre numărul cardului, parola, data validității cardului, care vor fi prelucrate de furnizorul de servicii de procesare de plăți, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități și acesta se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online. Niciuna din informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cardului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele noastre.
În ceea ce privește adresa dumneavoastră de e-mail atunci când sunteți înscris la newsletter, o putem comunica acelor companii care asigură serviciul de transmitere e-mail.
7. Informații despre transferarea datelor în afara Uniunii Europene
Informațiile personale pot fi prelucrate de către societăți partenere care operează în afara Spațiului Economic European pentru scopurile menționate mai sus.

Dacă furnizăm orice informații cu caracter personal unor astfel de persoane, avem obligația de a lua măsurile adecvate pentru a ne asigura că destinatarul informațiilor vă protejează în mod corespunzător informațiile personale. Aceste măsuri includ încheierea cu aceștia a unor acorduri contractuale standard aprobate de Comisia Europeană.




8. Care sunt drepturile dumneavoastră
1. Dreptul de a fi informat (prevăzut de art. 15 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a ști cine, cum și în ce modalitate vă prelucrează datele cu caracter personal.
2. Dreptul de acces la date (prevăzut de art. 15 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, aveți acces la datele respective si la informații privind modalitatea în care vă prelucrăm datele.
3. Dreptul la rectificare (prevăzut de art. 16 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a obține de la noi corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
4. Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) (prevăzut de art. 17 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a ne cere să vă ștergem datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate.
Aveți acest drept atunci când: (a) datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate și prelucrate, (b) v-ați retras consimțământul și nu mai există alt temei legal pentru prelucrare, (c) vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze pentru a continua prelucrarea sau (4) datele dumneavoastră au fost prelucrate ilegal.

5. Dreptul la restricționarea prelucrării (prevăzut de art. 18 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a obține de la noi restricționarea prelucrării, atunci când se aplică unul din cazurile următoare: (a) contestați exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor; (b) prelucrarea este ilegală, iar dumneavoastră vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea; (c) în cazul în care nu mai era nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul prelucrării, dar ni le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanța; (d) în cazul în care vă opuneți prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile noastre legitime prevalează asupra drepturilor dumneavoastră.

6. Dreptul la portabilitatea datelor (prevăzut de art. 20 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a primi datele personale pe care ni le-ați furnizat și pe care noi le prelucrăm în temeiul unui contract sau al consimțământului, prin mijloace automate. Aveți dreptul de a primi aceste informații într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și aveți dreptul de a transmite aceste date unui alt operator, fără obstacole din partea noastră.

7. Dreptul la opoziție (prevăzut de art. 21 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale, mai ales atunci când le folosim având ca temei legal consimțământul dumneavoastră.

8. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care vă privesc sau vă afectează într-o măsură semnificativă.

9. Dreptul de a formula o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro, tel: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212.

Vă rugăm să aveți în vedere și următoarele:

Perioada de timp: Vom încerca să răspundem la solicitarea dumneavoastră în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit din motive specifice legate de complexitatea cererii dumneavoastră. Când această perioadă va fi extinsă, vă vom informa despre termenul de prelungire și despre motivul pentru care am prelungit termenul.
Restricționarea accesului: în anumite situații, este posibil să nu vă putem oferi acces la toate sau la unele dintre datele dumneavoastră personale, din cauza dispozițiilor legale. Dacă refuzăm cererea dumneavoastră de acces, vă vom informa despre motivul refuzului.
Imposibilitatea de a vă identifica: În unele cazuri, este posibil să nu putem căuta datele dumneavoastră personale, din cauza identificatorilor pe care îi furnizați în solicitarea dumneavoastră. Vă vom informa despre această situație și vă vom oferi posibilitatea de a furniza, dacă este cazul, informații suplimentare pentru a vă identifica.

Pentru orice solicitări, ne puteți scrie la team@parentsacademy.ro.

Vedeti versiunea detaliata aici